Wpisy użytkownika Paula_18 z dnia 11 listopada 2009

Liczba wpisów: 6

jasmina
 
Paula_18: Najnowsza kampania japońskiej marki Uniqlo.
Jest bardzo prosta i nieco nudna a szkoda bo wykonana została przez samego Mario Testino. Nie wykorzystano tez  mozliwosci tak dobrych modelek jak Sasha Pivovarova, Lily Donaldson, Tao Okamoto, Karlie Kloss, Coco Rocha, Erin Wasson, Sessilee Lopez.
  • awatar Dyta: te fotki kojarz mi sie z katalogami z lat 80-tych :)
Pokaż wszystkie (1) ›
 

jasmina
 
Paula_18: Dakota Fanning w Teen Vogue
Bardzo udana dziewczęca i kolorowa sesja. Idealna na zimny i pochmurny dzień :)
  • awatar Margeritta: oo, jak będzie w empiku to już moje :)
  • awatar Fashionelka: jaka ona jest piękna, swietna sesja
  • awatar pathra: sliczna jest i sexy , szczegolnie w tej sukience z panterki!!!wrr
Pokaż wszystkie (3) ›
 

jasmina
 
Paula_18: Demi Moore w W.
Demi ma juz 47 lat ale absolutnie nie wygląda na swój wiek. nie wiem czy jakis chirurg miał w tym swój udział ale jesli nawet to efekt jest powalający.
  • awatar abopoco: wspaniale wygląda..
  • awatar nobody is perfect: no cóż,napewno miał tu chirurg coś "do powiedzenia" ;) ale wygląda bosko!!! też bym tak chciała wyglądać jak będę w jej wieku :) no ale nie mam tyle kasy :D
  • awatar pathra: nie przepadam za nia , nienaturalna i wulgarna jak dla mnie:P
Pokaż wszystkie (4) ›
 

jasmina
 
Paula_18: Abbey Lee Kershaw w Vogue Italy
Piękna sesja.
  • awatar pathra: sliczne ta spodnio-bluzka z przedostatniego zdjecia:)
Pokaż wszystkie (1) ›
 

jasmina
 
Paula_18: Elisa Sednaoui w Harper's Bazaar Tokyo
 

jasmina
 
Paula_18: Odbiegnę trochę od tematu mody i spytam was czy macie swój typ faceta. Wg. mnie mężczyzna nie musi być super piękny, idealny jak z obrazka. Musi jednak posiadać to coś, inteligencję, błysk w oku, jakąś dzikośc w sobie. Mój ideał faceta to tenisista Marat Safin. Dziki porywczy i niesamowicie pociągający.
Pokaż wszystkie (6) ›